Thursday, April 3, 2008

Bila 'time tu' mesti merajuk...bila merajuk mesti 'time tu'...

sinonim sungguh 'time tu' tu ngan merajuk kan...sape tahu bile 'time tu' tu?...
semalam aku merajuk ngan nuril dan berlarutan hingga ke hari ini dan mungkin lame lg (bergantung pada keadaan dan mood)...aku nk abadikan ayat merajuk aku tu untuk rujukan...
  1. 'bagusla klau bole wat x tahu je klau tunang merajuk..nti dh khwn pun mmg mcm ni la jugak...dh org xnk jwb tpn, anta la ape2 msg...tp klau dh mmg x nk anta xyahla anta, xyah paksa diri'
  2. 'u already not understand me n u are not trying to understand me n u will never understand me...'
  3. 'maybe u think this relationship is not serious,because of that u can sleep...and maybe only me, thinking of this relationship seriously and that why i cannot sleep..'
  4. 'i cannot imagine how..when i married u soon..if things like this happen again..u will just keep quite, just let me alone,and u just go to sleep and have a nice dream..and what happen to me..?u dont know right?and u dont want to know right?'

mmm...mcm tula ayat2nye...msg bertubi2 di hantar tp org yg menerimanye dh lame tido...nk wat cmane kan..org bukan pikir pasal kite, kite je pkr pasal org smpai xleh tido...(bertambah la merajuknye)

kes mcm kes berat kan tp sebenarnye kes simple jer...aku and nuril nk blk kg mggu dpn n aku bgtahu dia aku kena blk lg kg for the next 2 weeks,means that 2 mggu berturut2 aku kena blk kg...next week blk coz my cousin kahwin, for next 2 weeks umah aku nk wat mesyuarat untuk kenduri akak aku nti...so, nuril ckp xkan kenduri mesyuarat pun nk blk?

abisss...xkan aku x blk???adik beradik aku ada 3 org jer...yg sorang tu dh khwin n mmg ada masalah nk blk kg sejak dh khwin nih..pastu tggl baki lg 2 org...pastu nk biar mak n abah aku yg dah semakin di mamah usia tu uruskan kenduri mesyuarat tu??

mmm skang aku dh sentap...pandai2 la nk pujuk...x pun biar jela...biar je dia merajuk, merajuk smpai bile2...senang skit kan...x yah pening2 kepala...in fact that x guna pun aku merajuk...sbb nuril x pandai memujuk...so, last2 nti aku yg pujuk diri sendiri...sangat sedih...

5 comments:

13may said...

hehhe....sabar byk2 :D

Cikpid said...

An..ni org dah kawen nk bg nasihat..
mmg mase bertunang kene byk sabar sbb dugaan die sgt hebat n kuat..bile dh kawen it will be different things..dh x mcm ni..so..sabo eh?die x reti pujuk..n ko nk die pujuk kan?mende ni sama cam aku ngan babad ms berchenta laa..so,caranye..bile dh baik..ko slow talk ngan die..ko ckplaa kalo ko majuk..ko nak die pujuk ko mcm mane..bgtau die..supaya die tau..n lain kali bile ko majuk..die boleh pujuk..
bile dh kawen lain..ko majuk..die ade dpn mata..die nmpk reaksi ko majuk..or xde mood..automatik die akan tau camne nk pujuk..ewah2..mgkin die akan hug n kiss deeply..so ilang terus majuk tu..(saje bg ko gtl nk kawen)

~ini an~ said...

thanks cikpid n 13may...

pid:mcm2 dh ayat dia pujuk aku...aku ni keras ati...dh seharian aku boikot dia...arini dia ngan mood mesranye tpn aku tnye 'arini ayg pakai baju ape?'...org merajuk2 g tnye lak pkai baju ape..xde kaitan lgsung ngan situasi..huhuhu

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.