Thursday, March 27, 2008

satu keajaipan...

smlm aku jumpe sebuah kete BMW..kt bwh tu gmbo die...nmpak x number series die?



ni aku close up...maafla klau x nmpak sgt...handset cap itik...biar aku bgtau no series die..645..menurut pengajian aku dlm bidang BMW ni..klau no series kt belakang die 318, bermakne kete tu 3-series punye model n enjin die 1.8..so, kalau 645 tu membawa maksud... 6-series n enjin die 4.5..terus mulut aku telopong...x tutup2 dah...hehehe

tp bile aku ingat balik BMW aku yg berplatekan CBP3544 tu...aku bangga gak..sbb series kete aku 660...means that 6-series dgn enjin 6.0...hahahaha...pastukan..kan..kan..kan dlm kete BMW aku tu kan...ada sst lg...meh nk tunjuk...tadaaaaa...


ada sebuah ferrari FXX...lalalalala...suke laa...suke sgt...

5 comments:

Cikpid said...

amboi2..bijak nye ko ngire kan CBP ko tu yer an..

~ini an~ said...

hehehe...mestila pid...CBP tu chenta hatiku jua...aku dh rs camane klau xde CBP tu, baik ko sygi spnhnye JHJ ko tu cm ko syg babad...ahaks...

Cikpid said...

aku syg Babad melebihi JHJ itu..cewah..

Unknown said...

6 series tu mmg sport version.. so mmg takkan jumpa 618 :p

318 abang mail ada la kekekeke... abang mail baru dapat bonus tuh... rajin2 la kontek dia kalau nak makan pree kekeke tapi jgn cakap aku bagitau dia baru dapat bonus :p

~ini an~ said...

ko ni din...mmg leh jd wartawan la...ko suka dedahkan perkembangan abg mail..dan klau aku ckp bkn ko org yg bgtau aku pun,mmg dia dh tahu dh ko lah orgnye...