Monday, March 24, 2008

HERBALIFE part 2

hari ini aku sedikit gumbira..
sbb aku dpt tgk result perubahan internal body health setelah aku minum herbalife...
  1. Weight = dr 61.9kg ke 60.8kg(okla tu, at least turun kan?)
  2. Body Fat %= dr 38% ke 21.6%...dh turun bnyk nih..
  3. Body Water %= dr 43% ke 57.40%...meningkat bnyk nih,bagus untuk kesihatan
  4. Muscle Mass = dr 36.2kg ke 44.7kg...kadar muscle naik sbb fat aku dh bertukar jd muscle
  5. BMR (pembakaran kalori) = dr 1210kalori ke 1414 kalori
  6. Metabolic Age = dr 47 ke 17 tahun
  7. Bone Mass = dr 2.2kg ke 3kg...
  8. Physique rating = dr 3 ke 6..means healthy
  9. Visceral Fat = dr 7 ke 6...ini adalah petanda baik...sbb ada penurunan, klau dh betul2 sihat spttnye bwh dr 5...chayok3!!

ini adalah hasil dari usaha gegeh aku selama sebulan lebih...di sebabkan result tu terlalu miracle...personal weight management aku, iaitu Mr.Cliff akan menimbang aku semula di hari ahad ini mggunakan mesin timbangnye yg lg 1, sbb dia tak percaya pada perubahan diri aku yg sungguh memberangsangkan...hahahaha kelakar dan rasa nk senyum je sokmo...

2 comments:

Cikpid said...

bgs AN..teruskan usaha ko..menjadi sekurus Farah Che ANi..hehehhe

ciPuding_7 said...

uih.. sape farah che ani tu? beh aa dia.. jadi idola sume orang..
hahahaha...

aku nak gemok weiiii..!!!!!!!