Thursday, March 27, 2008

antara police traffic dan traffic light...

sapa dpt bezakan antara 2 pekara di atas?..."antara police traffic dan traffic light"...arini aku betul2 nk marah dgn traffic jam...kening aku dh berkerut smpai kening kiri dan kening kanan dh bertukar tmpt(leh bygkan x?)...aduh!!camane nk mengatasi masalah traffic jam ni agaknye...
agak2 mane lg menyakitkan hati..jam disebabkan traffic light or police traffic?pada aku, dua2 mmg menyakitkan hati...sgt2...tp pg yg cerah arini telah di'spoiler'kan oleh seorg police traffic yg fungsi dia sama cam traffic light...menghentikan 1 aliran traffic bg memberi laluan kpd 1 aliran yg lain...dan aliran yg dihentikan tu adalah jalan aku..bengang sehhhh!!lame gile tunggu...dia asyik bg kt org belah saneee jeeee jln, belah aku ni di biarkan jerrrr...
sungguh tak adil!!!ke mana aku nk mengadu?aku berharap sgt, agar ditempatkan police traffic yg sedikit cerdik utk menguruskan traffic...yg boleh memikirkan jln terbaik untuk mengurangkan traffic jam...kalau setakat nk berentikan kereta org, baik letak traffic light je kt situ...at least traffic light tu sistematik approach...ini macam taikmatik!!! sungguh aku marahhhh...huh!!!!sabo2...
mmm...cam dh lega sket je bile meluahkan kt blog kesayangan aku nih...nasib baik cik cipuding ajar wat blog..kan kan kan kan...janet kan...bak kata dr fadzilah kamsah, perasaan marah tu sbnrnye berlangsung 4 saat jer...yg selebih tu adalah emosi kita...so, kawal emosi anda di mana jua anda berada...hahahahaha

4 comments:

Cikpid said...

ko marah ke AN..ko suh Nuril tiupkan selawat n ape2laa n kiss kat ubun2 ko..nescaya mrh ko ilang sket2..Babad selalu wat camtu..eh..tapi ko x leh ag,ko lom kawen..nnti eh..pas kawen..(saje jek aku bg ayat suh ko gtl2 nk kawen sket..)

~ini an~ said...

hua hua hua...ko eksen ek, mentang ko dh kahwin...tiup ubun2 la ape la...mmg menjadikan aku lbh gatal nk khwin...ha3.

Cikpid said...

hahahahhahahha....tu br aku ckp psl tiup ubun2..belum citer bab cium molot ag tuh..hahahahhaha

~ini an~ said...

ceeehhhhhh....siap ko pid...