Wednesday, May 11, 2011

bila masa anak ditangankan?

hahaha tajuk ganasss...

aku adalah org yg menghadap anak hari2(sume org dh tahu la aizaan)
setiap hari yg aku lalui diiringi dgn kata2
-sabar aizaan,dh jd ibu kena byk sabo...
-mcmane mak aku bela aku dulu ek...

aku tgnkan anak aku...xde la melempang...menampor je hahaha tp bukan di pipi tp di tangan(beriya nau explain..leh caya ke?)
aku tampor tgn dia bile dia dh wat dek ngan larangan dari suaraakuygmacamharimaunaktelanorang hahahaha

dia jupe tong sampah dia nk angkut,dia jumpe brg letrik dia nk angkut jugak,dia nmpk pinggan yg aku dh sorok baik punye pun dia nk angkut jugakkk...
dia korek floor trap time mandi,dia kutip makanan yg dia sepahkan ke lantai,dia main suap je ke mulut mende yg dia jumpe(ehh lapo nau...suap nasi lueh plak)
bile dia berak pun aku tangankan...gile ape...of kos la aku kena basuh ngan tangankan...ce bayang klau aku basuh ngan kaki hahaha

jangan derhaka ngan mak bapak kita...sebab everytime kite berak,xde sape yg tolong basuhkan...lain la anak2 kite zaman sekarang ada option maid,babysitter yg tolong basuh...

No comments: