Wednesday, June 16, 2010

perjanjianku

skang mood adalah memepack...bukan memep*k yer...upppsss!
packing time...
gua sudah mau pindah...
ingin meninggalkan kuala yg penuh lumpur ini huahuahua

sedang memepack sume barang2 ku...
byk la keterjumpaan baju2 yg dah mengecik...yg dh tak selesa utk aku memakainye...
stressssss....stressssss...
aku salahkan baju aku mengecik, menyenteng...bukan badan ku yg membesar...hakhakhakhak...
lantas aku memetrai 1 perjanjian dgn baju2 itu...janji ku pada baju2 itu:

WAHAI BAJU2 KU,
AKU BERJANJI...YG SATU HARI NANTI AKU AKAN DAPAT MEMAKAIMU DGN PERASAAN YG SELESA DAN NYAMAN SEKALI...bukan mcm penyalut nangka yg sendat dan padat...

agak2 bile dh jd surirumah plus menjaga anakku yg seorang itu, aku leh jd kurus tak?
leh kurus tak?
leh kurus taakkkkk?????
leh kurus takkkkkkkkkk?????

pray for me my frens....pleaseee!

5 comments:

juliana alleya said...

i like d title of ur blog!!yup!!berjanji pd bj agar dpt muat blk..tp berdoa supaya baju membesar atau u yg mengecik??hahahahaha....
*berusaha utk kurus!!chaiyok2!!
(^_*)

juliana alleya said...

but, it's reminding me oso....hahahaha..sume bj da senteng!!!huhuhuhu...

Hani Ahmad said...

Berharap saya juga begitu..
Jom2..chaiyok2 (^_^)

~ini an~ said...

jue:akan berusaha utk membesarkan baju hehehe nk pil majapahit!!!hehe
honey:mari2 kita berusaha

dzuhata said...

jangan lupo jogging patplohpat round k sambil sorong stroller irfaan hehehe