Monday, June 7, 2010

6 Tahun Ulangtahun bersama(poyo tajuk)

dah 6tahun rupenye...
baru je lg rupenye...
nape mcm dh lame je rupenye...
hehehe

07/06/2004...1st dating kami...
6thn yg lalu, kul 11pg ni...
ada 2 org yg tgh gatai di dalam kete(kami tak saling mengggaru la) hehehe
tgh malu2 biawak, tgh berdebar2, tgh dalam hati ada taman...
kami dlm kete otw pergi ke suatu tempat yg tak best(hahaha)keji...

1st ujian utk nuril lulus...hatiku berbunga2
balik dr dating...aku tnye nuril...
'ni kira nk teruskan ke ape yg dihajati?'...
nuril jawab 'mestilaa'

kami pun kapel la...geli2...gatai2...gedik2...hahaha
skang kami dh kahwin, dah ada anak...

borak2 suami isteri
isteri: kita dh kahwin la kan b...ayang ni wife b dh kan...b ni suami ayang...
suami:haah...
isteri:mcm tak caya je kan...macam lawak2 jer...
suami:lawak..nape lawak...
isteri:yelaaa...lawaklah,mcm main2 je...dah ada anak pun kita...irfaan tu anak kita...
suami:yela...irfaan tu anak kita...(x memberangsangkan jawapan dia)
isteri:macamane b boleh ada perasaan nk kahwin ngan ayang ek
suami:sbb ayang montel(bestkan jwpn dia)...ayg nape nk kahwin ngan b
isteri:sbb b baik...
suami:eleh...x best la jwpn
isteri:yelaaa...mestila ayg nk cari suami yg baik...xkan nk cari suami yg jahat
(1st ujian nuril itu adalah dia mengajak saya utk solat dihari pertama dating...so,dptla cop LULUS)

walaupun saya dah ada ulangtahun perkahwinan...tp saya takkan lupa ulangtahun ini juga(selagi sel2 otak berhubung la) hehe suami saya dh lupe...pg td saya mesej baru dia ingat huhuhu

No comments: