Wednesday, April 21, 2010

WTF

serius aku xleh jumpe kete yg berplate nombor kan WTF...
keje aku membaca mende tu ngan ayat penuh carutan itu saje... :P
boleh x band giliran huruf WTF tu utk dijadikan nombor plate...supaya x makin byk dosa aku time driving hehehe

aku ni dh la pemandu berhemah...ada kena mengena ker?
dolu2kan klau nk lmbt sampai ke suatu tempat akak aku akan suruh aku yg drive...
tp skang...harapan laki aku nk tido time aku driving selalunye musnah
sbb aku guna taktik memandu dgn laju supaya dia tak leh tido hehehehe

aku bosan sebenarnye...saje nk menulis

7 comments:

Puteri Ogy said...

ko bosan eh an? tu tandanye ko kene amik suplement. hohooh..

~ini an~ said...

ogy:v*brator ok x ogy...

~ini an~ said...

hahahaha budak bawah umur xleh baca komen di atas

Puteri Ogy said...

hahahahhahaahahHAHHAHAhhah...
ehh.. jangan..lagha tuhhh!
(lagha ke?)

Cikpid said...

ko ni gaya cam gersang jek..

~ini an~ said...

ogy:baik punye supplement ape de
cikpid:gersang dan tandus

alifah@along said...

astaghfirullah-hal-azim...(geleng kepala)