Tuesday, April 6, 2010

frusttttt!!!!!

adalah sgt shilakersss bila ko masuk satu ke ke satu kedai baju,melilau di setiap JJ untuk mencari beberapa helai baju(bukan aku nk beli 1 tau) tapi xde satu pun yg ko dapat....
cerewet sgt kah aku ni?
xde maknenye...
x dapat tu sbb xde size...
try 1 tak muat, try lg satu sendat...try,try dan try lg...kang ada yg aku beli baju maternity je kang...
letih dh cari baju nk gi keje...

aku ni dahla amik teori along, klau nk semangat gi keje, kena pkai baju baru hahaha
mampos la hari2 nk baru...at least sebulan sekali ada la baju baru kan...baru la rase lebih yakin gi keje(ada kena mengena???) haha

mane pegi baju lama?jgn kau tanye...sume dh mcm membalut nangka separuh masak bile aku pkai...
ada yg dh sendat kt lengan,ada yg dh menyembulkan perut aku, ada yg dh singkat sbb terjongkit sbb lemak di sekeliling badan aku ni...huh pelbagai alasan kau bg ek demi nk beli baju baru hahaha

aku ni mmg pantang pkai baju ketat2...x selesa(konon)...padahal sbb ko bnyk lemakkan,nk sembunyikan lemak2,xnak lemak tersepit...
cube ko slim melim...confirm ko pkai gak baju ketat hahaha

stressss cari baju...
dari aku masuk kerja lepas maternity leave...
dh sebulan lebih dgn gigih aku cari baju tp tak berjaya gak...
perlu ke aku beli baju kelawar jer?confirm muat...haaaiihhh

>>usana pid jarang makan huhu nak2 kurus tp melantak bukan2...aku nk diet!!!buuuuuuuu(diri sendiri)......

3 comments:

Hani Ahmad said...

Cik Puan an harap anda bersabar.. Saya memahami masalah anda..

Mmg frustt gile sbb kalau bekenan baju mesti size xdek la hape lah..mencik2

Kem salam peluk cium kat irfaan ;)

~ini an~ said...

hani:irfaan di kg bersama neneknye huhuhu x dpt nk smpaikan salam peluk cium tu dlm waktu terdekat ni

ciPuding_7 said...

huu..
jgn kata time slim, time tgh preggy ni pon sokmo nk beli baru baru. takde semangat nk g keje kalau takde baju baru. dah la baju yg sama bawak g jenjalan.. huh..