Tuesday, April 27, 2010

hutang tag...

xde la hutang sgt..tp buat diriku yg tgh sibuk ni,ape la salahnye menjawab tag bg melapangkan dada aka mengulor hehe

TAG #1
tag dari cikpid..


1. Barang kahwin pertama yang dipakai?
tiru noma lah...rasenye gelang nikah gak...

2. Barang elektrik pertama yang beli bersama pasangan selepas sah bernikah dan duduk sebumbung?
aku beli barang elektrik sume sebelom kahwin...dah kahwin xde beli2 dah...duk diam2 je...duit dh abes hehe

3. Barang pertama milik peribadi yang dibeli guna duit hantaran?
duit hantaran aku yg 8juta tu, separuh bg mak,separuh aku guna utk perbelanjaan pengantin..mekap,baju,pelamin bla bla bla...rasenye x sempat beli barang peribadi..dah habes...nk mintak top up duit hantaran leh tak?bolehhh....boleh blah!

4. Barang pertama yang dibeli selepas bergelar isteri?
mmmm mende ek...ada sesape ingat?rasenye meja makan...

5. Barang mahal pertama dibeli sbg suami isteri (beli dgn capai keputusan bersama)?
aku suka beli barang tanpa keputusan bersama suami...sbb confirm x dapat...
cuma ada 1 benda je keputusan bersama yg confirm dapat...hehehe

TAG #2
tag dari noma

1.Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2.Select the 8th photo in that folder.
3.Post that photo along with the story behind it.
4.Then challenge 8 blogging friends to do the same.


nama photo foldernye - befday wawa
di sebabkan gamba dlm folder tu ada 3 jer...
so,aku amik la yg last skali...
tempat kejadian di Melaka...
ketiga2 gadis ini perasan cun dan bertambah manje bila tgkap gamba dgn sengetkan kepala hahaha jari jemari masa ni dapat diselamatkan dari membuat 'peace' yer(sampai umur bape ntah nk buat jari peace ni pun aku tak tahu) hehe
kami mmg sawan air...tp sorang pun tak reti berenang...boya(baca:pelampung)lah tmpt kami bergantung hehe ada kes kecuakkan rasenye terjadi di sini....tp dh lupe...biaselah,sel2 otak dh tak berhubung de(eh ada gak de dia)...

>>dah beli dvd adnan sempit...tp x dpt tgk lg...gua bz body huhuhu


5 comments:

Puteri Ogy said...

rupenye banyak sakit sawan ko ye..

Mrs. Bee said...

syabas mera beti, bjaya menyelesaikan tugasan tag anda! :)

gambo korang bertiga tu nampk muda belia..taun bile tu..hehe

Cikpid said...

Hahahaha...baguslaa ko dah beli dvd Adnan Sempit de...

~ini an~ said...

ogy:ko jgn kutuk beriya sgt ogy..kang bejangkit

noma:skang lg muda dari itu la...hehehe tahun 2008 kot

cikpid:elok je aku beli dvd,opismate aku donlod plak dr internet...rugi rm9...sempit betul la

alifah@along said...

picture itu, kita nampak manja sket...(uweeekkk, sila muntah)hahhahah....