Thursday, April 22, 2010

ehhh mmg mcm.....

pg2 td..smpai opis,buka email,ada org tag gambo ni de...
nasib baik x bersembur mee yg aku tgh kunyah de...huahuahua de
sejak bile aku jd askar de?pinjam baju rotu org la de...
mcm tugu negara ke mcm shilakers de...

ape al ko duk de de ni de?hahaha de
kawan2 aku la ajar ni de...aku tak tgk lg cite azlan sempit ke ape ntah de...
tp diaorg ckp...dia singkatkan sebutan brother tu jd de jer...
and cite tu kabarnye kelakar giler de...

>>penulis kena sampuk hantu de huahuahua
>>sudah ke SPA...huuuuuu bestnye de

7 comments:

cik zilla said...

kakakakakakkakaaahhh...sumpah mmg lawak gamba ni.. cube ko tunjuk kat laki ko... ahahaha

sang mentos said...

weh..bkn azlan la de...adnan la...

~ini an~ said...

zilla:konpem laki aku suh buang gambo tu...pantang betul dia tgk aksi2 bukan perempuan aku tu hehe

wawa:sebab aku tak tgk lg de...x pela salah kan hehe de

Puteri Ogy said...

saye nak afundi aizaan lah.. (x pasal2)

Cikpid said...

dalam hati ade taman de..
ko ni mmg dah berhantu de ni..semua ayat nak di de kan..

~ini an~ said...

ogy:sila top up byk2 ek
cikpid:dalam hati ada kebun bunga ni hehehe semangat aku nk cari cite tu..kelambatan aku ni

Mrs. Bee said...

ha!baru bole komen..huhu

dh berhari2 aku x bole bukak blog ko ni de..

mekasih la de sbb pic ko yg pailang abis tu..aku n encet lebah ada modal nk gelak2 + guling2 bersama..hehehe

~cepat2 tgok de..adnan sempit tau..jgn ko carik 'azlan' sempit plak de..