Monday, January 5, 2009

happy and UNhappy...


IF we can choose between happy and unhappy...which one we will choose?

i'll choose HAPPY...u all pun akan pilih happykan...

tapi kenapa kadang2 org nk jugak pilih UNHAPPY tu...




samada dia nk rasa tak bahagia dalam hidup dia or


dia nak buat org tak happy mcm hidup dia...



kenapa la ada org macam nih...?


tak boleh ker dia biarkan org lain bahagia walaupun dia tak bahagia?



aku sungguh sedih sgt skang ni...yg disebabkan org lain...tp perlukah aku terus bersedih?aku rasa tak perlu kot...



skang aku cuba utk melupakan semuanye utk kebahagiaan hidup aku...aku harap ada yg sanggup terus memberi sokongan dan dorongan...



4 comments:

sang mentos said...

emmemem....i smell somthing...sad...why??

fAtrinA said...

ala an..abaikan org gilos tuh..wat selamba je..yg penting kt hepi..bahagia ngan org kt syg..

alifah@along said...

mmm...an, aku paham situasi ko ni...tp, hidup mesti diteruskan jugak kan??ko pilih la jalan utk menghappykan diri, ok!!kami semua masih ada utk berkongsi kedukaan ko ..ok!! gud luck my dear!!

~ini an~ said...

biaklah kawan2ku...aku akan cuba yg terbaik..