Tuesday, January 20, 2009

persiapan ku

menjelang lg 45hari lg nak kahwin...aku dh semakin serabut hehehe


work progress persiapan perkahwinanku..

  • 1.kad jemputan = dh tempah,tunggu org kedai panggil dtg amik jer...harap2nye dptla sblm raya cino nih...leh aku anta kad member2 kg time blk kg nti...

  • 2.baju akad nikah = dah tempah tp tak siap lg...dh lame aku tempah...nape ntah tak siap2 lg...stress betul...

  • 3.aksesori baju mlm akad nikah = tak sewa lg,time sewa bj sanding lupa plak bab aksesori ni...dulu kakak2 aku xde problem ni sbb bj akad nikah sewa jer...aku je yg gatai nk tempah..

  • 4.make-up dan baju persandingan = dh booking, wane dark purple, kedai tu bg nama baju tu purple terung...aku gerun tgk wane tu,gorjes sgt hehe nti dtg kenduri aku,tgkla baju tu yg gorjes ke aku hahaha

  • 5.barang2 hantaran = barang2 sume dh beli dr tahun lepas lg...sbb taknak nmpak duit sedebok habis..so,beli la slow2...barang2 hantaran makanan je tak beli lg...

  • 6.gubahan hantaran = raya cina ni baru nk gi bincang, aku dh sub kt otai buat hantaran...senang takyah pikir dh...aku klau buat sendiri buat penatttt je...penat otak

  • 7.bunga telur kat pelamin = dah beli, tak la lawa sgt...tp janji ada...nti korang buang gak kan hehe

  • 8.gift = masih dlm proses, dh siap dlm 70%...yg ni jgn buang ek...susah payah aku buat dgn penuh kesabaran

  • 9.beg gift = dh beli

  • 10.rumah sewa = manager aku ckp,ni tmpt bertelur...hehehe..kitaorg dh dpt rumah utk di sewa lepas khwin...tak spt yg di hajatkan sgt..tp bole laaa...jemputla dtg umah nti hehe

  • 11.perabot dan kelengkapan rumah sewa = 0 a.k.a zero...sume kena beli la jawabnye...

  • 12.mandi seri pengantin = haa...yg ni aku tak buat lg...tgh cari tmpt yg menarik dan murah(sudah semestinya)...ada sesape tahu?
  • 13.perabot dan kelengkapan bilik pengantin kt kg. = masih belom beli...tido kt lantai jela B hehe...lgpun org yg dh khwin ckp...toto a.k.a narita je pun dh ok...hehehe
  • 14.langsir rumah sewa = aku dh beli kain...nti blk kg kena jahit sendiri lalalala sonok bunyi...tgk2 mak aku jgk yg jahitkan hehe
  • 15.borang kahwin dan ujian HIV = yg paling penting ni la yg aku tak buat lg...hahaha 28hb ni aku blk kg uruskan...

mmm...aku dh tak ingat dh mende lain dlm list aku...tp tula antara perkara yg menyemakkan kepala otak aku 24jam dlm 45hari lg...penatttt sehhh...tido pun dh tak lena skang...BILA NAK KURUS?!????!!!...huhuhu



No comments: