Wednesday, December 24, 2008

pengangkap ke pengangkan*?hehe

tengok tu...tu kt bawah tu...itu zaman kemilangan aku tau...zaman ni lah segala jenis bapak saman tak laku..kebal beb...zaman ni la segala lautan sungai gunung ganang bukit bukau di harungi...xde takutnye...tapi ada gak masa aku dpt nama PACAT sbb aku menjerit sampai nk bergegar bukit(baru nk bergegar..x gegar lg tau) bile nampak pacat besar jari kelingking siap ada tone warna belah tepi badan dia melekat kt kasut aku huhuhu...boleh demam kena sedut ngan pacat gergasi tu...kata pengangkap,pacat pun takot kerrrr...actually nama glamor aku kt sekolah dulu adalah SPEAKER<--mane tak nk bergegar bukit...


yang aku tak paham ngan gambar kt atas tu skang..nape sume pempuan dlm gamba tu mesti tangkap gambar mengangkang...cube ko suruh aku tangkap gambar macam tu skang...excuse me!!aku pempuanlaaa hahaha berubah siottt...adakah dulu aku jantan?haha...mak abah aku selalu panggil aku 'naat taat'...aku pun tak tahu dari mane diaorg dapat word tu...tp itu utk istilah separuh laki separuh pempuan...aku dah check bnyk kali,mende tu x separuh2 pun hehehe


ini style yg paling digemari saat itu dan smpai skang...gambar ala2 dunhill nama dia...ni model dunhill punye kejela...dah aku terikut2,tangkap gamba tak tgk kamera,sape yg tgk kamera tu adalah org yg tak layak jadi model dunhill hehehe

cari mana aku...tok sah duk cari la...mmg aku takde dlm gambo tu hehehe...sememeh jer muka kan hehehe skang kawan2 aku ni sume dh jd gorjes mcm aku hahaha sila geli ketiak...
rindukah aku kepada zaman kegemilangan itu???iyeeeee....

2 comments:

sang mentos said...

sejak bile ko gagal spelling ni?tajuk ni mmg gini atau ko mmg dh bertuka jd chekie?bkn pengakap eja camni..p-e-n-g-a-k-a-p?pengakap..

~ini an~ said...

hehehe...saje jer..pengangkap lg best dr pengakap...hihihi