Thursday, January 29, 2009

berita hangatttt hangetttt

untuk pengetahuan semua..hotel crown princess sedang membuat renovation...dan dia sedang menjual sume barang2 secara lelong...aku dh p perabih duit kt sana utk umah baru aku nti hehehe lalala
meh aku tunjukkan serba sedikit hasil tangkapan aku hehehe

tv SONY 21"...rm150

rak TV...rm80

coffee table...rm150
sofa...rm250
ini ruang tamu umah aku...tp langsir tu xde jual kt crown princess...itu special edition...hihi
langsir baru aku dh siap jahit,dah siap pasang...x sempat tangkap gambo jer...


ada lg beberapa item yg aku beli...
-katil n tilam slumberland yg aku tak pasti dia king ke queen size...sbb bile aku sarungkan cadar queen size tak muekkkk...harga set tu...rm400...
-bantal sedap...rm20/sebiji
-table lamp...rm50


sekian liputan...sila la pergi ke sana yer...bnyk barang sedang menanti anda hehehe

3 comments:

sang mentos said...

wahhhh...sangat bessttt......

my hidden stories said...

wahh..best tu...hotel tu buat lelong smpi bila?.minat dgn sofa tu..

~ini an~ said...

lg 2 bulan...sila la pegi...