Monday, June 9, 2008

~ tepeng ~

07/06/08

trip to batu kurau taiping...to attend sufina's wedding day...kawan ku time diploma dulu...pegi ngan along and wawa...as usual,along membuat janji2 manis untuk bertolak seawal pagi hahahaha...mula2 nk g kul 2 or 3 a.m...dan telah di appeal by me utk bertolak dlm kul 4 or 5...dan along bersetuju dgn mesej yg berbunyi..'ok..aku smpai kt umah ko dlm kul 5'...tp...bila aku terjaga dr tido kul 5 lebih,dan menelipon along...dan along 'mmm...baru sedar laaa...'...dan along ajak gerak lepas subuh jer...

7.00 a.m kami bertolak dari bandar sri permaisuri...pengorbanan di hari anniversary ku...sanggup tak celebrate demi nak g makan nasi minyak pin pon nih huhuhu...kul 11.30 dh smpai tepeng...pin xde kt umah,g make up...we all pun mkn la dulu...kul 1 lebih baru la pengatin siap...berarak..berkompang...makan..tangkap gambo...meh sini tgk gambo...

encik pengantin dan puan pengantin...

pengantin bersama gadis2 ayu..

pengantin lelaki seperti terpinggir..hihihi

yg ni encik gelang...saje je la tunjuk...hihihi...sbb 3-3 gadis ayu ni pakai gelang yg sama...

2 comments:

Dzurainee said...

warghhh!!!! tu ka pin??!!! awat lain sungguh cheq??? tak kenai aku huhuhu... sronotnyer... hajat dihati nak makan nasik minyak... apakan daya minyak naik harga tinggi sangat... tak mampu nyah huhuhu

~ini an~ said...

pin la tu dzu...dulu berat dia mmg kurang dari berat aku...la ni beart dia 75kg hu3 seram aku tgk...takutnye aku bertukar jd cmtu...kena cpt2 kahwin neh...