Friday, June 6, 2008

..:: EmPaT TaHuN ::..

isok merupakan anniversary aku dan nuril!!!!!genap 4 tahun we've been together-gether...macam tak caye jer...jom aku nak imbas smula 4 tahun dulu punye kisah...on my 1st date with nuril azwa...

06/06/04
time ni aku cuti semester, duk kt kg jela..nuril blk cuti ke kg dari Johor...selain nk cuti kt kg,dia ada tujuan lain...isok nak ajak aku kuar ngedate...hihihi...berdebar2 gak...malam tu mcm x tido lena jer...terbayang camanela isok...

>>selingan
actually,aku dh 1 sekolah ngan nuril dari tadika sampai darjah 6,seingat aku...aku x penah berborak ngan dia...pastu tahun bile ntah dia ada dtg beraye kt umah aku ngan x-boy aku time sekolah rendah dulu (kecik2 dh gatai..bile besar dh ilang tau) n sorang lg kwn...1st time kot borak2,lama jugakla...nuril ada ckp 'dia ni ckp mcm cikgu' kt aku hihihi...

tahun 2005 kot budak2 sekolah rendah plan nk wat reunion...diaorg kumpullah info2 spt nama dan no tpn utk dihubungi...info2 tu diserahkan ke AJK reunion...last2 reunion tu x jadi pun...tp ada org amik no tepon aku tau...hujung tahun 2005 kot ada org tpn..

Dia:'helo, leh ckp ngan aizaan'
Aku:'ye saya...sape ni?'
Dia:'ni nuril...nuril azwa...kenal dok?'


dari situ la bermulanye...kitaorg calling2..messaging2...smpaila nuril menyatakan hajat dia untuk ngorat aku hahahaha

07/06/04
ini adalah tarikh yg telah dipilih sesuai dgn keadaan sekeliling dan cuace hehehe...nuril x jemput aku kat umah...dia segan..kitaorg janji jupe kt pekan kecil bernama kuala krau..dia pick aku kt situ jer...nuril lmbt skit dr waktu yg di janjikan...dari dlm keta dh nmpk muka dia yg cuak hahaha dia buka pintu untuk aku dr dlm keta(mula2 je gini..skang aku buka sendiri jer)...

bila aku msk dlm keta aku tgk baju aku n dia sama warne...wane hijau lembut...takdir kot..hahahaha sumpah x berjanji...kitaorg x tahu nk g mane...yela duk kt area Temerloh tu apela yg menariknye...nk g kuantan jauh sgt...last2 kitaorg decide g Bentong(bapok x bestnye tmpt) hahaha tp bentong ni bandar sejarah aku...aku kan sekolah teknik bentong...mestila bnyk kenangan kt bandar yg penuh ngan taik burung tu huahuahua...

kitaorg g mkn KFC(mmg x class tempat date)..nuril makan ayam original(pelik..jarang org minat mkn yg original punye)...lps mkn kitorg g melawat mega mall bentong....perggghhh berkubur...mmg basi tempat tu...tak ramai org berbusines kt situ...tu la nk wat building x wat feasibality study dulu...dh rugi...ehh ape yg ko mencarut nih..kembali ke tajuk asal...

ape yg kitaorg borak2kan time kuar tu aku dh lupa..tp mmg aku wat selambe kodok jer..xde maknenye nk control2...kang klau dia x jd nk kt aku,buat malu org kg jer...hihihi...dalam duk leka borak..aku dh usha,jam dh dekat kul 3...aku nk tggu 'test' yg pertama ni nuril lulus x...tak lame tu dia ckp..'ari dh pukul 3..jom kita g surau ek'..haaaa lega rasenye...aku jupe gak ngan lelaki yg mcm ni...ex aku dulu,aku ajak g solat pun xnak...klau tnye surau kt mane?dia leh wat dek n jwb x tahu...caiiiittttt(mmg ko layak jd ex)....

we all blk awal...nuril kata 'sblm kul 6 dh kena smpai kt umah...kang ape lak mak n abah awak ckp...'(sekarang blk kul bape?hihihi)...dia anta aku smpai umah...aku pun blk ngan riangnye...
secara overall, 1st date tu was ok...xde tande2 dia nk reject or tarik blk hajat/hasrat dia...mlm tu dia tpn aku...dan aku pun tanye...'amacam lepas dh jupe ni..still nk teruskan hajat ke?ke cancel?'..dgn direct je aku tnye,xyah kias2 lah..lambat...nuril jawab 'ehh..mesti la nak teruskan'...(b..yeker b jwb gitu ek?lebih kurang cmtu la kan syg...?)yg membawa maksud...dia nk bercouple ngan aku..hahahahaha....lalalalalalala....
skang dh 4 thn aku bercinta ngan lelaki bernama NURIL AZWA yg officially my fiancee...dlm tempoh tu ada suka,ada duka,ada gumbira,ada sengsara,ada ketawa,ada menangis,ada syg,ada benci,ada rindu,ada menyampah,ada bahagia dan ada segalanye...mmg cukupla perisanye...dan skrang hanye menunggu perisa bile dh get married plak...yumyumyum...hihihihahahahahuhuhuhu...

to my b: happy anniversary sayang...i love u so much....(nti ayg sambung ucapan ek...hihi)

No comments: