Monday, June 9, 2008

..:: CeLeBrAtIoN ::..

08/06/08

disebabkan hari semalam pegi taiping...so,hari ni baru la i kuar ngan my beloved fiancee untuk celebrate anniversary kitaorg...kali ni punye celebration lain skit...jeng3...disebabkan permintaan aku untuk makan masakan nuril selalu di kecewakan tapi kali ni tidak lg yey!yey!...untuk celebrate anniversary ni nuril masak...meh nk tunjuk dia masak ape...

kari ayam...sbg lauk utama


sayur kobis...

telor dadar...sbg lauk ke-2

nasi dan lauk2 dan sayur yg sedia untuk di makan...aummmm..nyum3...sedapla b masak...

ni dia tukang masaknye...bagus2 syg...nti dh khwin senang ayang...hihihi

ini muka kenyang...cepat kenyang la makan makanan b masak...nape ntah...

dah tak tahu ape nak wat...kitaorg lepak kt stadium shah alam...tgk org mendriftkan kereta2 mereka..syok gak tgk...layannnn...

6 comments:

Dzurainee said...

kalau itu la yang dimakan hari2... aku rasa bek ang bagi jer kat aku herba kurus ang tu hahaha. berjasa gak aku tolong ang elakkan pembaziran hehe...

~ini an~ said...

hehehe setahun skali jela harapnye...lps ni aku nk nuril belaja masak yg rebus2 jer hihihi..

13may said...

chewah!

:D

alifah@along said...

pergh..jeles2..tp, aku nak cari boyfren yg tak pandai masak..hehehhe..baru leh diet..hahaha

Mrs. Bee said...

sweetnye nuril masakkn utk ko an..
jeles i..hehehe :p

~ini an~ said...

along:ko xpela cari yg x pandai masak..ko dh terrer masak...tp klau ko nk diet,ko tu kena x pandai masak la...x pun suruh mc T duk umah lain hehehehe

noma:mintakla encik lebah u masakkan untuk u plak..mesti lg sweet dari madu lebah eheh...