Thursday, December 6, 2012

mengadu...

Ya Allah...Ya Tuhanku...
aku hambaMu ya Allah...
aku hambaMu ya Allah...
aku hambaMu ya Allah...

hanya kepadaMu tempat aku memohon,meminta dan mengharap...
Engkau yg Maha Berkuasa,Maha Mengetahui segala rahsia sekain alam...
dan juga apa sahaja yg tersirat di dalam hatiku ini ya Allah...

hambaMu ini dalam persimpangan dilema ya Allah...
tunjukilah aku jalan yg patut aku lalui...
demi mencari redhaMu ya Allah,demi mendapat rezekiMu yg berkat ya Allah...
demi mendapat kejayaan dunia dan akhiratku ya Allah...

Ya Allah,sekiranya rezekiku di langit, kau turunkanlah
sekiranya ianya di bumi, kau keluarkanlah
sekiranya ianya jauh, kau dekatkanlah
sekiranya ianya haram, kau sucikanlah...
sesungguhnya Engkau yg memberi, memberi rezeki dan yg memberi kesenangan...

aku berserah kepadaMu ya Allah...
aku memohon kepadaMu ya Allah...
bantulah hambaMu yg lemah ini...
sesungguhnya Engkau yg Maha Mengetahui apa yg terbaik untuk setiap hambaMu...

Ameen

1 comment:

alifah@along said...

an.. knp weih? counter offer ke? atau dah dpt JKR? hehheee... apapun an, aku akan berada di belakang ko... OK!! pasrah dan berserah...