Tuesday, October 23, 2012

merungkaikan...

lamanye tak update blog kan...
ada ke yg rindu nk baca tulisan ku ini(wah mcm syahdu syahdan je plak)
ntah ape yg nk dirungkaikan...haha

taip padam taip padam taip padam...
itu jela keje aku...dh hilang bakat menulis gamaknye...
hanye minat membaca je kot...cewahhh mcm la baca mende berguna sgt kan...

lately keje aku mmg stress...sume org keje stress kot...bukan ko sorang je der...
hari2 balik mengeluh...penat,nk brenti dll...
sume yg -ve...xde yg +ve
dh penat mula la nk marah2...marah anak,marah suami...kesian insan2 tak berdosa kan...

so,aku mencari solusi...
my sis kenalkan aku fb page Dr Muhaya...aku like...
hari2 -ve aku makin bertukar +ve bila membaca kata2 yg Dr Muhaya tulis...cube la like page dia kawan2...
sangat2 membantu...mempositifkan yg negatif...
x puas baca ayat2 dia...aku cari video dia kt youtube...motivasi pagi bersama Dr Muhaya...wahhh aku jatuh cinta dgn ilmu dia...simple n nice
dan aku mula membaca buku dia...bahagia&membahagiakan...tp biasalah baca novel adam&hawa 1 hari je boleh habis...baca buku motivasi dh sebulan pun x abis lg hahaha

selamat menjalani kehidupan ye kawan2...







1 comment:

Unknown said...

bermotivasi sungguh kawan aku sorang nih... buku azizi ali dah tak layan ka?