Monday, December 14, 2009

Tag:En Suami

1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana?
Mmm..mcm tak tahu bila 1st time jumpe dia...sbb aku 1 sekolah ngan dia time tadika n sekolah rendah...
tp 1st time jumpe dia bila dh besar adalah time diploma, depan kedai runcit, kedai awang...dari jauh aku nmpk dia...dlm hati ku berkata...(di jawab di soklan no.3)

2. Love at first sight?
Tak...aku ingatkan dia contact aku semula sbb saje2 nk mengeratkan hubungan kawan2 lama...dah lama2 baru aku tahu, rupe2nye dia nk mengayat...plus i like je org mcm dia...terus in love la...

3. Who is he when the first time u met him?
Dah kata tak ingat bile 1st time jupe...tp sambungan jawapan no.1 'dh makin hensem kawan aku sorang ni' haha

4. How long it takes for him to ask u out for a date?
22 tahun 6bulan rasenye...lamekan hehe yela...22thn aku tunggu mane la mr.right aku...slps 6 bulan bercontact2 smule, dia ajak i kuar dating...

5. First place dating di?
KFC Bentong...ke bandar koboi kitaorg gi dating...dh la pkai baju wane same...ya a'auw auw...ada jodoh la tu kan...haha

6. How he proposed?
nak couple dia proposed dlm msg je...dr bahasakan diri 'koi n aok'(bahasa org temerloh)..terus tukar jd saya n awak...fewwitt...malu la...
nak tunang, mak dia suarakan pendapat setelah dia graduate...aku yg teman mak dia duk dlm dewan konvo, agaknye time tu la aku lulus...'leh buat menantu budak ni' haha perasan

7. Special date with your hubby?
1st time dating - 07/06/2004
tunang - 22/12/2008 rasenye hehe
Kawen - 06/03/2009 tragis date ni...

8. Changes that he asked you to do?
Dia tak penah harapkan aku berubah...dia menerima siape aku seadanya...aku agak je lah hehe

9. What is about him that you love so much?
Himself...bila aku tgk dia...terasa cinta sgt...(dh duk jauh, gini la rasenye...ce jumpe hari2...cari pasal jer)

10. What is about him that u wish he would change?
Aku nk sangat dia brenti isap rokok...sbb taknak dia sakit je sokmo...tp klau merokok tu menyihatkan dia...aku terima jela...

11. You will lose your mind n crack your head when he?
keje je kejenye...tak ingat mende lain...terlalu comitted terhadap kerjaya...aku ni mcm bini no.2 je

12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?
dia laksanakan ape yg aku inginkan haha bunyi mcm kena buli jer...

13. complete below sentences
My love towards my hubby is as big as...sebesar menda yg tak dpt digambarkan kebesarannye...dan seharusnye tidak melebihi cintaku pada Allah yg Maha Esa...

1 comment:

alifah@along said...

wow..sungguh bahagia kisah kamu..all the best, buddy!!semoga kaseh kalian berkekalan sehingga anak cucu..amin...