Friday, December 4, 2009

SEPI~

'Bisikku pada bulan
Kembalikan temanku
Kekasihku, Syurgaku

Tanpa dia
Malam menemaniku
Sepi memelukku

Bulan jangan biar siang
Biar alam ini kelam
Biar ia sepi
Sepertiku'

note:
CURI: sajak dari filem SEPI

i miss my husband~
i miss my husband~
i miss my husband~
i miss my husband~
i miss my husband~

sape ada helikopter yg leh naik?xnakla yg menan punye...
aku nk pinjam...nk gi jupe laki aku jap...huhuhu

nak buat missed call 2000x lah kt my husband...
nk tunjuk betapa rindunye aku kt dia :P

aku sebenarnye nk tulis ape rutin dia buat utk aku setiap hari...
tp tak tertaip...sbb bile nk taip je air mata aku meleleh...huhuhu

missing~

10 comments:

Cikpid said...

sabar eh an.. nnti aku suh mak aku tolong jengok2kan nuril tu..hehehe

~ini an~ said...

pid:abih aku...sape nk jenguk huhuhu

ciPuding_7 said...

hehehe..
sabar an..
laki aku outstesen gak ni..
mari teruskan hidup walaupon senak rasanya..

sang mentos said...

x tertulis aku nk komen ape..

cube utk memahami situasi itu~~

Suraya Jafar said...

akak.. sue pon miss my hubby so much..

seronok tengok ticker bby dah hampir tamat..

semoga dipermudahkan process kelahiran akak..

~ini an~ said...

ciPuding_7:baru ku tahu ape itu rindu hahaha

wawa:sepi...tgkla cite sepi...ada pelakon kegemaran kita..afdlin shauki hehe

suraya:moga2 segalanye dipermudahkan..amin

Mrs. Bee said...

sedih baca entry ko ni an..
kalo nuril baca nangis agaknye..hehe

alifah@along said...

sepi..aku dpt memahami isi hati ko an..kesian ko ek...takper, nanti anak ko teman ko nanti ek...

Unknown said...

hmmm... sib baik aku dah resign keje jaga site JB tu kalau tu bini aku pun meluahkan perasaan camni kot huhuhu....

~ini an~ said...

noma:menangis adalah perkara biasa bile duk berjauhan...try la klau x caya hehehe ada berani

along:skang pun dia duk teman along...mlm2 kejutkan aku hehe

din:aku takut ko yg meluahkan perasaan mcm ni din hehe