Thursday, March 26, 2009

persiapan dan setelah selesainya majlis perkahwinan

mmm..rase mcm nk update blog tp xth nk tulis ape...so,mari merepek..ehehe...(asik cite pasal kawin je ko ni..mentang2 bru lepas kawin)

di sebabkan ramai kawan2 aku yg sedang membuat persiapan utk berkahwin(penat oooo nk settlekan sume perkara2 yg terlibat utk majlis tu...)...penat dan serabut sangat...sabar jelaaa yer...kepada yg kaya,sila guna wedding planner...(kepada wawa dan along,peringatan tegar!!sila kayakan diri seblm berkahwin hehe)

dari sekecil2 mende(cthnye:spender yg ko nk pkai time akad nikah)...smpaila sebesar2 mende(baju yg ko nk pakai time bersanding)...sume benda kena pikir dan klau perlu dibuat dan dibeli...sungguh penat...penat perasaan, otak dan badan...kire terseksa jiwa dan raga,zahir dan batin...sampai akan terfikir...'cepatla selesai,penat dah!'

tapi kan,bile dh selesai je majlis tu...sume penat akan hilang...tapiiiiii...

aku rase mcm nk muntah bile tgk kedai yg jual barang2 persiapan perkahwinan dan majalah pengantin...serius...duarius...tigarius...uweeeekkkk...

>>dah tu jer nk cite...ingat aku nk cite ape?hehe

7 comments:

sang mentos said...

mengonngggg....
ingtkn byk la bende lg nk cite...
scroll smp ke bwh byk tuhh je yg ko cite...
kot la nk update gamba b4 and after kenduri..
gamba cuci kawah ke..
dismantle khemah ke...
cite psl spender..
confirm la aku tau....

Cikpid said...

ape wrna spender ko pakai ms akad nikah tu an??citerlaa..n tunjuk gmbr skali..kene ade bukti..

tajuk mmg x kene dgn cerita..

ko ni muntah2 dh ade isi ke?laju btol..hahahhaha

ciPuding_7 said...

disebabkan sepender menjadi perkara utama dalam entry kali ini, elok la disertai dgn bukti (bak kata pid)..

biasanya kalau entry pendek, kena ada karangan bergambar.

~ini an~ said...

wawa:gamba2 cuci ni dh biase di letak..meh aku letak gambo spender plak hihi

pid:wane ape ek aku pkai..tp aku lupala aku pakai spender ke tak time tu...kuang3...muntah sbb ada isi lemak jer pid,tp nti ku usahakan bg ada berisi anak plak haha

poonz:atas permintaan ramai,nti aku snap smule gamba spender ape yg aku pkai time akad nikah(aku suh nuril snap)hahaha

ntikan entri terbaru gamba spender..

Cikpid said...

aku nk entry tu gmbr spender yg ko tgh pakai okeh..takat gmbr spender sesaje x mncabar...

ciPuding_7 said...

kahkahkahkah..

gila babas sungguh..

alifah@along said...

astaga kawan2 ku...sensored2...aku masih suci lagi ni...hahhaa, wawa kan???farah kan???hahahha...bra plak??warna apa??hahhaha