Thursday, March 19, 2009

~cerita cintaku~(ewwaaaahhh)

dengan lafaz akad nikah ini pada 06/03/09(jumaat)...(walaupun sampai 3x baru lah sah hehehe)
aku telah menjadi isteri kepada nuril azwa...doakan kami bahagia hingga ke akhir hayat...amin

aku terima duit mas kahwinnye Rm22.50 tunai...murah norr org pahang nih hehe

kau kucup dahiku (yg pada asalnya kau memegang dagumu sendiri untuk mengucup dahi ku..hehehe lawak2),ku kucup pipimu...ewaaaahhhh :)


kini aku dan dia sudah bergelar suami isteri yg sah...posing skit kt pelamin..testing2


dan terus masuk ke dalam bilik...adakah sgt tak sabar?hehe


di sini aku dan dia akan disandingkan...biarlah tak cantik di mata org lain,cukupla ia memuaskan hati si pengantin...okehh


diperkenalkan pengapit kami yg sungguh setia hehe...tq so much dear...


posing la skitkan...nuril tu klau tinggal dia sorang2 atas pelamin confirm leh lena...


kau di sana,aku di sini...ewaaahhhh...i like this picture very much

rajaku...sila geli tekak

permaisurimu...sila lg skali geli dan loya tekak walaupun tak pregnant mcm dzu hehe

wif my beloved family...tak cukup ahli la..kak yan and baby sofea nabila xde...

wif my lovely touching frens,yeyyyy!!!!...tq for coming, i love u all

nuril anta message suruh masuk bilik hehe actually nk tunjuk dagu2 ku yg tak boleh disembunyikan lg huhu...

see...betulkan masuk bilik...tak sabar la tuh hehe
berarak time...ke rumah pengantin lelaki pada 09/03/09 (isnin)...happy norr gayenye yahhh

again..my pengapits...tp yg lelaki dah tuka..pengapit laki tu la cinta monyetku di darjah 6 hehe
wif family in law...ini lg la tak cukup ahli...tangkap muat sajork...

amboi3...smpai terangkat2 kaki...over la tu...

merempit bersama motor kenangan...cbd 1427

muka pengantin perempuan yg penuh dgn perasaan manakala pengantin lelaki...???mcm xde perasaan kan?
kepada yg berminat bolelah membeli buku pengantin edisi khas ini yer di kedai2 buku yg berhampiran...tak laku buku mawi&ekin klau dicetak serentak ngan buku edisi khas aizaan&nuril ni...
nota kaki: tengok boleh tp tengok dgn hati yg ikhlas...dah orgnye tak cantik,xkan bile dh make-up pengantin nak tuka jd mcm angelina jolie or ekin...kan...terima la org seadanya...

8 comments:

alifah@along said...

apsal bersungguh sgt angkat tgn aku tu??/hehehhe...coklat betul umah nuril...hehehhe...

ciPuding_7 said...

aku masih ingat masa amek gambo reramai tu. sape tah ngadu kt abg photographer..
"bang, dia tak bagi kerjasama bang.. dia tanak angkat tgn"

lantas, kena amek lagi skali. hahaha.. bkn ko ke meklong yg jadi pengadu tu? hahaha..

sengal jek ayat ni..
"dan terus masuk ke dalam bilik...adakah sgt tak sabar?hehe"

hahaha..

Cikpid said...

cun laa ko an masa kawen..(opss..masa lain pon ko cun juge)nmpk kurus jek bdn..pelamin yg indah..sebelum kawen aritu patut ko suruh nuril tu praktis amik gmbar dulu..die amik gmbr cam xde perasaan..hahaha..

mcm farah die dh suh bakal laki die prektis senyum..sbb bakal laki die susah nk senyum..muke ketat jek..hahhaha..pulak dah!!

sang mentos said...

along mmg kuat ngadu...
suke ati aku la nk posing camane...
sbnrnye dia mmg nk srh abg photographer tu amik gamba byk kali...

aku nk curik la gamba kitorg yg ramai2 tuh...
nuril...apsal la dia cam nk xnk senyum je?
adakah masih terkejut??

hahahahahaha

~ini an~ said...

ALONG:kire ok la angkat tgn berdungguh tu dari..'KAMI INGIN MENGUCAPKAN,SELAMAT PENGATIN BARU'~ucapan ala2 org beraya di perantauan~huhu..betul2 kena buli

cipud_7:nanti aku nk ayat power dari ko plak...mungkin terus padamkan lampu...hehe

cikpid:pid,lebih pada suruh dah praktisnye..tp itu la dia seadanye hehehe

wawa:terkejut!!??...mungkin dia tak sangka aku secantik itu di hari perkahwinan hahaha koya

Diana Ishak said...

aku memang suka betul tengok entry orang yang kawen tapi tak jemput aku.
suka gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

~ini an~ said...

green apple:suke yer..hehehe..

ciPuding_7 said...

ok.. nanti aku buat ayat cam ko nak tu.. mungkin bleh tokok tambah lagi.. tp kena bantuan dari orang yg 'berpengalaman' la..

~mampos~~