Thursday, October 30, 2008

tahniah!!

di blog ku ini,aku mengambil kesempatan untuk mengucapkan tahniah kepada company aku...kerana telah berjaya mendapatkan 1 projek utk tahun 2008(sungguh memalukan dan sgt keji..1 thn 1 projek)...

aku sedikit rasa puas hati sbb aku terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam proses utk mendapatkan projek ni...terutama utk buat costing la kan...pastu tulisan tangan aku dlm BQ tender tu(sebab tulisan aku tu dpt kot<--xde kaitan) dan tidak lupa juga edisi mengular ke senawang utk menghantar tender(yg ni paling di ingati,nasib baik x singgah nilai je g shopping...kuang3)...

ELECTRIFIED DOUBLE TRACK BETWEEN SEREMBAN AND GEMAS nama projek tu...tp company aku hanya dapat package yg duk bawah IJM jer...package 1,dari seremban to tampin...

mmm...aku pun tak tahu aku akan involve dlm projek ni smpai ke tahap mana...tp yg aku pasti akan tak sampai abis...confirm!!!!hehehe...aku nk jd lecturer POLI la plak<--main sedap order jer...

aku dh gi interview kt kementerian pengajian tinggi...sape2 ada sedara mara,sepupu sepapat,tok nek org besar kt kementerian tu..yg boleh rekemen aku bg dapat...sila tolong yer...hehehe...sgt2 berharap....

2 comments:

alifah@along said...

heheh..tahniah awal2 ko mu an..bulih doh tu poli tu...hehehhe...

~ini an~ said...

along:ko kondifen sokmo....tp aku mmg btul2 mengharap