Wednesday, October 22, 2008

@#$%!!@#!

1.alise_02:cik wi
2.Narove.:yer...
3.alise_02:ni awk ke saper...
alise_02:mcm org lain jer...
alise_02:baik awk ckp betul2...
alise_02:ni cik wi ke bkn...

4.alise_02:cik wi
alise_02:ape masalah si celaka tu...
alise_02:sy dok senyap.. dia sj nk cari pasal...
alise_02:awk bg tau dia jgn nk melampau sgt...
alise_02:jgn ingt sy x tahu apa yg dia buat kejap td...

situasi 1
alise_02:cik wi
aku duduk tmpt cekwi(manager tmpt aku)...main solitaire
tibe2 ada blink2...ada org YM cekwi

situasi 2
Narove.:yer...
aku pun jawab,sbb normal je klau cekwi tlg jwbkan YM aku klau dia duk tmpt aku...so xde hal la aku jwbkan YM cekwi...x caye tanye cekwi...
aku x tahu pun sapa alise_02 ni sape...

situasi 3
alise_02:ni awk ke saper...
alise_02:mcm org lain jer...
alise_02:baik awk ckp betul2...
alise_02:ni cik wi ke bkn...

alise_02 bg YM camtu,aku pun x jawabla kan...sbb alise_tu mcm tahu je aku ni bkn cekwi dgn jwpn 'yer...' tu

pastu,aku pun tnyela cekwi...sape alise_02 tu?so,aku dh tahu la sape.....

situasi 4
alise_02:cik wi
alise_02:ape masalah si celaka tu...
alise_02:sy dok senyap.. dia sj nk cari pasal...
alise_02:awk bg tau dia jgn nk melampau sgt...
alise_02:jgn ingt sy x tahu apa yg dia buat kejap td...


ape hal???

sbb jawab 'yer... ' je jd isu...

6 comments:

Cikpid said...

Huh..berpeluh2 aku baca entry kali ni..gile kata2 ko..sungguh mencarut skali..apsal ngan itu pompuan an?adakah die dtg bulan..kerana secara tibe2 menyerang x tentu psl..biar jeklaa an..jgn lyn perangai bodoh die tu an..huhuhu..

alifah@along said...

aku rasa dia nak monopous kot..hahahha...intan antara mangsa-mangsa ko dulu..hahhaha

sang mentos said...

aku sebenarnye x bape nk paham ape conflict yang sdg berlaku..mmg skang akunye pick up agak slow skit..ish..ish...papehal pon keraskan ati anda..aku rase dia dh bertaun tu x dtg bulan..tu yg jd cenggitu

Unknown said...

jangan marah2 sgt
gi je terjah dia, bagi je cukup2
dia yg sesuka ati carik pasal..nak carik gaduh..
mmg layak di marah begitu

en_me said...

sungguh mare akak tewww.. yerr

13may said...

errr...aku tak bape paham laa...hehhe hehhe