Wednesday, October 8, 2008

..cite sblm raya..

sbg kenangan raya tahun 2008 ni...aku hanya ada cite bergambar sblm raye jer...time raye and slps raya,akan aku updatekan mgkin pada bulan depan hehehe kasi basi skit...barula kenangan...

27/09/08-perjalanan pulang ke kampung halaman...


dengan memakai kasut raya hahaha


berbuka beramai2 di stn petronas highway karak...sedapnye air twister tu...terliur pulok...


ni la majlis berbuka posa warga pantai timur...sapa ada kt situ?angkat tangan...

beso pahala owner petronas ni wey...ada tmpt org nk berhenti berbuka posa

tgk boot kete org...penuh...
ni lg la penuh...
weh...ko lombu pun nk blk kg ke?hehe aku tmbh jer gambo ni...xde pun kt tmpt kejadian...


mmm..ni org tgh layannnnn...heavennye yerrr lepas buka posa dpt isap rokok ek B...
28/09/08-menghadiri majlis tahlil utk arwah tok di tanah perkuburan...
al-fatihah utk tok...
malamnye...pasang pelita and lampu lip lap...
..syurgaku..
mmm layannnn...

29/09/08 - buat kuih raya

see...buktinya aku buat kuih...


nk tahu kuih ni sedap ke tak...tanye along...'along,sedap x?'...jawapan along 'mm sedappp' hehehe nama kuih nih...rahsia...

30/09/08....bersihkan rumah...cantik2kan rumah...isi kuih dlm balang...main mercun...isok rayaaaaaaa!!!!!

1 comment:

alifah@along said...

mm..sedap biskut tu...i like...kasut raya je masuk blog..baju raya??...hehehe...bulan 5 an..tak lama lg oiiii....apapun,aku doakan ko success!!insyaallah...