Wednesday, April 20, 2011

nk cite ape ek?

cecite2...
mmm hari ni misi bgn kul 6am terbabas ke pukul 7:30am hahaha
ingatkan dapat laaa buat keje umah sblm my rajinest helper bangun tido...
elok baru aku siap mandi nk pkai baju...si dia dh duk bersila atas katil...
so...menyapu sambil berebut sampah,penyapu(dan slap kaki si dia sedas dua hahaha)...geram ok,kt tmpt sampah2 berkumpul tu la dia sibuk2 nk kaji smpah ape yg ibu dia berjaya sapu...

hari ni hantu rajin mane ntah masuk dlm badan...NAK BUAT KEK KUKUS LAH...
en suami saya adalah pemakan orgnye,dia suka mkn kek,kuih muih dll...malangnye isteri dia pe juga...pemalas...
selama 2thn lebih kawen,ini 1st time aku wat kek hahaha syabas meri beti...

al kisah br beli kukus kt ALONG STORE...terus teringin asah bakat...
ingatkan nk wat mlm semalam...tp mlm semalam adalah malam paling tensi sejak jd tukang jahit huhuhu duuuugaaannn
search resepi kek kukus yg simple2...jumpe la kek oren kukus...

disebabkan saya adalah org yg terror wat kek...saya kukus kek dekat 2jam x masak2...
ape lg...kita bako jer...bako jer!...terus jd kek OKU hahaha
alamatnye di tong sampah laaa...
hantu rajin masih tak berputus asa...terus menghasut aku wat lg skali...
oren sunquick plak abesss...
ok,kita tuka kepada kek coklat kukus...

rase muffin kt keni rojes uuuuu...
pandai rupenye aku wat kek heh heh heh heh =)

No comments: