Sunday, April 17, 2011

wahai kawan-kawan

ku sangkakakan menjadi hauswife,aku akan lebih bersenang lenang berenang2 di tepi muara...
leh layan internet semahunya...ghupenye idok ye teman...di ulangi...idok!
usoh ler awok berangan nk jd hauswife utk bersenang lenang...sila cancel niat dihati yer...

melayari internet menjadi jarang sekali...
sekali buka korang dh update blog berkali2...
baca pun laju2 mcm layang2 putus tali...
nak tinggalkan komen jauh sekali...
korang jgn la kecik hati...
bukan tak baca setiap entri...
cume sempat mengomen di dalam hati...

ok tak sajak i?
ceeewahhhh mcm org tertunggu2 komen dari aku...best sgt ke ko komen?wakakaka
serius kawan...aku super bizi (poyo) hahahaha

4 comments:

cik zilla said...

shabbas an... aku lagi best, keje sepenuh mase tapi satu ari leh tulis 4-5 entry sekaligos.. wahahaha.. nampak sgt makan gaji bute!

alifah@along said...

hehee...baru tahu kesusahan mak ko jd suri rumah ya..hehhheeee...so, better ko cari kerja je la An...hehehhee

~ini an~ said...

zilla:no komen haha...nti aku suh opis ko block blogging karkarkar

along:aku cari keje nak tp taknak la gi keje...kena bwk kete,jln jem,kejar punch card...mmm don't like dont like...haha

wkhwee said...

Jual Goreng Pisang Kat Luar Rumah Kan Senang , Tak Payah Bawok Kete.