Tuesday, March 8, 2011

semakin malas

saya adalah org yg semakin hari semakin malas berinternet...
malas update blog
malas buka FB
malas twit2
malas on YM
hmmmmm

skang saya rajin menjahit jer hehe
xde masa okeh mahu bersosial
masa itu duit hahaha
siang uruskan rumahtangga...
malam menjahit sampai lebam

mahu lihat hasil jahitan saya?
sila datang umah saya hehe
nk snap gambo pun x sempat...inikan pula nk buat blog shopping online huhu

2.00am oledi...dh biasa tido kul 3pg,bile nk tido awal jd xde mood plak nk tido(ada org gini?ish ish ish)
tp saya dh janji nk tido kul 2 td...
isok nk bgn awal...hajat di hati nk bersihkan halaman rumah...setelah seminggu tinggalkan rumah,rumah dh rupe umah kongsi
kongsi ngan org hutan...umah org hutan smart skit dari rumah nuril(dan2 guna nama org lain hehe)

No comments: