Monday, January 3, 2011

tag~puan farah

xde idea lg nk mengupdate blog...
jawab tag lah

1. apa benda paling penting dalam hidup anda?
- benda?banyak wehh...buat masa skang adalah susu utk irfaan hehe

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
- mmm...skang saya membeli guna duit suami saya sahaja...malas nk hubungkan sel2,perah otak pikir bile last guna duit sendiri...adeh!

3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
- di rumah saya dilahirkan...temanye...rahsiaaaa haha

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
- ye saya sedang mencintai dan terus mencuba utk lebih menyintai...

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- selagi diberi kesempatan...

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
- buku cerita utk irfaan...tp jenuh pujuk laaa nk suh dgr cite...

7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
- dengan mak...dengan abah pun mesra juge...mesra cari pasal hehe

8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
- kena namakan ke...aku nak jumpa brad pitt tp aku takut aku pengsan setelah jumpa dia...kan ke rugi tu hehe

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
- ya dan kadang2 di bantu oleh suami...dgn bantuan mesin basuh

10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
- mestilah ke syurga...

11. pilih salah satu, peluk atau cium?
- saya suka peluk...peace!

12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
- tenang
- rilek
- cool
sama je...ye,itulah yg saya kenal dia...dan tmbah lg 1...dulu masa dia masih anak dara dia pun kuat tido haha tp skang dh jd mak dara tak tahu la kannn haha

14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?
- aku dh jarang dgr radio...lagu yg biasa aku dgr skang adalah dari vcd irfaan...
a..b..c..d..e..f..g
a utk ayam
b utk beruang
c utk cicak....

15. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
xde...hehe klau aku petik nama blogger2 terkenal...diaorg baca ke blog aku hehe

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.