Monday, March 29, 2010

banyaknye habuk...

fuhh...fuhhh...fuh...
berabuk gile dh blog ni...terbiar
bukan setakat blog...rumah,kete pun dh penuh ngan habuk...
sejak jd ibu ni kehidupan kurang terurus hehe
jadual pack sepack packnye huhu

OPIS
kena gi keje awal...paling lambat kul 7.15 dari umah
klau lmbt dari tu..makan jem sampai lebam la jawabnye...
stress stress stress
pastu sejak blk dari maternity ni...rase mcm buat keje sambil belari
masa dari 8.30-5.30 tak cukup huhu

UMAH
blk keje tergesa2...
klau ada anak kt umah lg la nk cepat smpai umah...
klau anak kt kg..aku mencari aktiviti utk mengubat hati yg lara...
blk keje la nk basuh baju,jemur baju,lipat baju(baju je modal ko) hehe kemas umah
dulu weekend buat sume tu
skang weekdays je ada kt umah...
weekend blk kg...
huh sungguh penat...

dan penyelesaiannye segala kekusutan ini
insyaAllah minggu depan aku mungkin akan bertukar menjadi superwomen...
mengurus dan menjaga anak seorang diri tanpa bantuan sang emak lg...
anakku akan di hantar ke pengasuh huhuhu
doakan yg terbaik utk Nur Irfaan...

5 comments:

Puteri Ogy said...

yayy!! nt dpt tgk anak ikan makkk..hahahah

alifah@along said...

ogy suka la tu...dah lama dah mintak update blog...hehehhe...mintak confirmation, betul ka, ko nak letak umah pengasuh si irfaan tu??dah jumpa pengasuh ek???aku nak g sgt2 umah ko, tapi time cuti, ko takder...huuuhuu(alasan)..tp, mmg betul..

ciPuding_7 said...

cayok wanita besi..!!

~ini an~ said...

aku dh gi umah pengasuh tu...tp cara dia tak meyakin kan aku laaaa how ek

Puteri Ogy said...

x meyakinkan guane an??