Wednesday, October 21, 2009

kesihatan saya~

saya yang malas update blog...
kemalasan ini di pengaruhi oleh beberapa faktor...
faktor kesihatan yg utama...

sy tidak sihat...
saya seperti tak leh makanla skang...
bile makan, asid makanan naik smule ke tekak...rase mcm perit, pedih tekak yg sgt tidak menyelesakan...akibatnye adalah muntah...muntah yg diakhiri ngan muntah yg ada darah hohoho
ada ke org mabuk di akhir kehamilan?aku adalah orangnye kot...

nti sy dah sihat sy update laju2...
malas dah nk taip...c u...

5 comments:

Cikpid said...

erk..baru skang pulak ko muntah..n kenapa kuar drh weh??

~ini an~ said...

cikpid:doktor ckp normal klau kuar darah...tp klau kuar berlian ke emas ke baru la luar biasa hehe
salur2 darah kt dlm perut kita bnyk...dan mmg klau org ngandung,ia sensitip...

alifah@along said...

isk3 laling...kenapa jadi gitu??kalau nuril tak jaga ko, nanti aku rotan dia..tp, aku percaya, nuril la paling runsing...aku rasa ko makan byk kut..sbb tu asik muntah tu...berdarah tu, kena cek tau...take care!!

~ini an~ said...

along:nuril jaga aku tp jaga dlm tido haha plus ngigau2 skit...

Diana Ishak said...

org kata kalau kita malas, tandanya anak pompuan...??