Monday, November 10, 2008

ke'taff'an ku...

sabtu lepas,aku sentot ngan nuril...setelah dia berjanji membayarnye dgn bunga dan coklat...(tp bunga masih hutang<--ingat ni b...)...aku pun kuarla bercintan cinton ngan dia ari ahadnye...aku gi dating kt tmpt dzu n din selalu dating...kt tmpt org main layang2 tu...

suasana kt situ takla sekelabu mcm dlm gamba tu...tu salah tepon namanye...'canggih' sangat...

aku sedikit happy kuar aritu sbb aku dpt pkai suar jeans aku yg dh dekat 3 thn aku x dpt pakai...DAH KURUSKAH????hahaha...tp sbnrnye,bile pakai suar tu,peha aku masih spt nangka yg bulat di bungkus ketat...sampai nuril cakap..'ayang selesa x pakai suar tu?klau x,gi tukar la...'hahaha tp aku ttp gigih memakainye..hihihi

dan dalam keadaan xde keje kt umah,aku pun try la tangkap gamba dari belakang aku...

straight siot badan aku...

ni bile tidak berada dalam keadaan tegak...macam bodybuilders la plak...mentang2 kerja kt uembuilders ;)

amik gamba guna tgn kanan lak..kot2 nmpak shape skit...

senget skit...kot2 nampak nipis skit...kehkehkeh...

itu ker yang dikatakan KURUS???berangan jela...

mak aih...lengan ko...malik nor tgk pun menangis...


wehhh..apsal aku tangkap gambo dagu kt tangan jer...

hehehe...nuril cakap..'tu mesti letak kt blog dia la tu nti..'

aku cakap'taklaaaa...tu org nk menunjuk jer gitu'

aku tibe2 beli jam baru plak...duit buat part time ngan along(tp duit claim tak dapat lg...barang dh beli...camno nih?!)...sbnrnye aku nk beli jam mcm jam elyana dalam cite RENJIS tu,sape tahu jam tu jenama ape bgtau aku ek...puas dh aku cari,jam tu jenama ape...

3 comments:

13may said...

chewahhh!!! jam baru :D

13may said...

bila nak updet nih? hehhe hehhe

alifah@along said...

hahahahaa...tayang body beb...ceh, kutuk aku gak ek kat blog ko...nanti la, dptla claim tu..sabar ek...hehehe..