Tuesday, November 4, 2008

kenangan 10tahun yg lalu...

alaaaa...cite ni xde gamba la...rase rugi plak x tangkap gamba...
al-kisahnye,ari jumaat lepas aku cuti...pulang ke temerloh...

tahun 1995-1997
aku sekolah kat Abu Bakar School (ABS) temerloh...sape pernah gi bandar temerloh,insyaAllah akan jumpe sekolah aku tu,itupun klau sekolah tu perkenalkan diri la...sbb kadang2 org tak perasan kewujudannye...aku sekolah kt situ dari tingkatan 1-3 dan tggl di asrama...

kt tepi sekolah sebelah stn minyak BHP tu ada makcik buka kedai nasi lemak...nasi lemak dia sedapppppp sgt...tp dia jual hanye weekdays sajork...so,mmg susahla dpt makan nasi lemak tu...sbb aku terkurung dalam penjara asrama...

tahun 2008
akhirnyeeeee...setelah lama gile teringin,ari jumaat lepas...aku singgah di kedai itu,masih org yg sama niaga kt situ...

mmm sungguh mengimbau kenangan lama...tp nasi lemak dia dh x sama mcm dulu...dulu lg sedapppp...ataupun dulu duk asrama mmg stok kebulur...ranting celup tepung pun mungkin sedap...

1 comment:

13may said...

aiseh...rugi takde gambar :D