Thursday, May 8, 2008

AkU Dah BoSAN...

aku dh bosan ngan meeting department setiap bulan...yg subjectnye dh berkurun ada dlm minutes of meeting tp tak selesai2...dan skang dh libatkan aku plak..'an,make sure this...an,check this...bla bla bla bla...'
aku dh bosan wat costing untuk wat qoutation,bile aku buat jer..'org' hold..bile dh lmbt suruh aku gak ngadap boss..aku jugekk yg kenaaaakkk... bile dh wat qoutation...tak pernah dpt project pung...org pun mcm x berminat jerk nk dptkan project baru...mengabihkan boreh jerr...skang duk sajorkk..dh nk tutup kot company nih...
aku dh bosan nk prepare claim...klau claim ke client mmg 'org' yg check tu hold smpai berminggu2...bile dh issue dlm meeting barula dia release..nama gua jugeekk yg busuk..mcm tak buat kerja...klau payment utk sub-cont,'org' tu dia mintak sub-cont tu byr dia dulu br dia releasekan..'org' tu jugak yg kaya..aku yg tukang prepare ni?????...org ke babi 'org' tu...???
aku dh bosan menguruskan hutang2 yg company hutang ngan sub-cont.. belambak giloss yg tak settle lg...bile nk selesaikan utang2 tu, kenala wat final account...nk wat final account tu belambakla document2 zaman tok kaduk nk kena selongkar...bile dh wat tu, susah lak boss nk sign...arrrggghhhh....
aku dh teramat bosan ngan ape yg aku wat skrang..TOLOOOONGGGGG....mgkin sbb environment tmpt keje or jln nk gi keje yg selalu jem or parking yg selalu di saman DBKL or gaji yg tak penah cukup or opis aku ni panas or aku tgh meroyan...hahahaha...susah ke jd QS ni???....lu pikirla sendirik...hihihi

2 comments:

alifah@along said...

pergh...memang bosan keja cam tu..bukan semua keja QS bosan sebenarnya..ia bergantung kpd environment dan boss itu sendiri..kesian kat ko..aku phm sgt2...kwn2 tolong kawan kita ni..bagi semangat kat dia ni skit...

Diana Ishak said...

gila kau, abis nama kompeni saper2 ntah ko boh kat sini.