Friday, May 9, 2008

sEteLah Digembar-gemBurkan

akhirnye...semalam sewaktu sesi pengularan ku....aku telah membeli sesuatu yg telah di canang rakyat jelata...tadaaaaaa....

yum yum yum yum...sblm ni kak ani dh bli,bg aku try rasa...mmg sedattt...so,untuk lebih kepuasan...aku beli sendiri...org kata yg J CO punye lg sedap...tp kena beratur panjang gilerrr..so, next time lah...

sape ingat 1 ketika dolu..sekilo tepung gandum telah aku wat donut...???kenyang budak 1 flat seksyen 7 time tu...dan telah direpeat time kejohanan futsal inter part QS...hihihihi tp time tu x sesedap yg 1st time...along punye formula (along jugekk),goreng 1/2 masak dulu mlm..letak dlm peti..pg2 grg semula...mmg berminyakkk...tp habis gak kan...mmg kawan2 aku kuat mkn hahahaha xpun terpaksa mkn hihihihi

*along:ape kata kite buka bisnes donut...ko nk bg nama ape?hihihihi

7 comments:

alifah@along said...

wah..big apple...best ni an..j co pun best gak...tp, mmg donut yg buat sdiri lagi best sbnrnya..heheheh...sbb tu, muka kitaorg mcm donut...sekilo tepung, blh buat 50biji donut..bygkan...modal sbiji lebih kurg 50sen je an...blh la an..kita bukak kedai donut..aku suggest..a&a seven..ok tak?a for along,a for an..seven for seksyen 7..hahhahah..koya pah ceroh..

Dzurainee said...

buleh ke meklong memang koya koya koya sokmo la hahaha... tapi pengasas buat donut memang tokleh celen supina arrr... pecah dinding umah kena penangan donut dia hahaha... apa2 pun aku berbangga kerana aku antara mangsa donut2 angpa hehehe.. bukak weh a&a seven.. aku nak jadi 1st customer nih.. heeee..

Dzurainee said...

aku tau dah psepa ang meroyan hahaha.. senang ja solution dia.. meh jadi cikgu lak meh hehehe.. boleh sembur kat bebudak kalu datang meroyan ko tu hahaha (kejam cikgu ni)

Diana Ishak said...

aku pun penah baca kat blog saper ntah kata donut ni best gila.

tapi aku tak jumpa pun kedai dia.

~ini an~ said...

ALONG:MARILA KITE BERBISNES DONUT...A&A SEVEN..HAHAHA WORLD GAK TU...

DZU:AKU MMG NK JD CIKGU LAAA..BERKOBAR KOBAR DH NI..JD CIKGU SMBIL JUAL DONUT..LAYAN GAK TU..

GREEN APPLE:KO CARI KDAI DONUT TU KT MANE?JGN CARI KAT KEDAI MOTOR..MMG X JUMPE..HIHIHI

Mrs. Bee said...

an..
kuantan skang dh ade big apple..
kt east coast mall..:D

wkhwee said...

Patutlah dok leh kurus ! Makan bende gitu , berminyok & berkolestrol ! Makan 1 Ton HerbaLife pun dok leh kurus. Ha Ha Ha Ha Ha !