Monday, January 28, 2008

Bayu Darat dan Bayu Laut 2...


hari kedua...
bangun dari tido..terus ingat laut....
basuh muka,salin baju,cari sarapan...dan terus berenang...
berendam sampai kul 12 lebih....
ada edisi membuli along di dalam laut...
ade ker mandi laut tp kepala x basah...hehehehe
tp aku berjaya la basahkan kepala dia akhirnye dgn taktik ku sendiri....
hahahaha wawa ada vidoe tu...tp xleh nk distribute...25sg sket....hehehe
setelah penat, naik ke darat utk mandi air paip lak...
lepak2....panas rupe nye...

baru la aku dpt rasekan teori bayu darat dan bayu laut...
bile hari siang,terjadinye bayu darat...di mana darat lg panas dari laut...
dan bile malam...terjadinye bayu laut..di mana laut lg panas dari darat.....
hehehehe aku bantai jer....bukan betul pun....
tp itula yg ku rasakan....hahahaha

kul 4 siap2 nk balik...pakcik chalet tu dh ulang2 4x kt paip depan chalet kitaorg,buat2 basuh tgn...
padahal nk usha..mesti dlm hati dia kata,bile la budak2 ni nk blah...aku nk kemas chalet nih..hahahahaha

lps check out...g mkn...
and terus bergerak pulang ke cheras....
hasilnye muka jd merah2...i'm burning.....
huhuhuhu
tp syiooookkkkkk....lalalalala

1 comment:

alifah@along said...

heheh..pembuli aku ketika di laut itu..jgn expose gmbr aku dah la ek...hehehhe...memang cow2 buli aku...