Wednesday, July 18, 2007

ThE SecRetS.....

malam td aku tgk oprah punye show...
talking about 'the secrets'...menarik bunyi nye...
aku yg mengantuk ni terus jd x ngantuk...
diaorg ada terbitkan buku and cd mengenai 'the secrets'...
The Secrets ni mengenai membina new life...
menyelesikan bnyk masalah..
org yg dibebani masalah kewangan,ada masalah kekeluargaan,kasih sayang,masalah berat badan,keyakinan diri,masalah suami isteri...dan lain2...
yg aku tgk tu, dia ajar kite menghargai diri...ajar membina kehidupan seperti yg kita ingin kan...
teachers TheSecrets cakap...hidup kita ni cam kita order makan kat restoran...
klau nak yg manis,pesan yg manis...
klau nak yg masam, order yg masam..
klau nak yg pedas,order yg pedas...
so....mulai hari ini...kita boleh la start order kehidupan yg macamana yg kite inginkan...
ape yg kite inginkan tu bole terlaksana n tercapai..percayalah!!!!
aku tgh cari dia punye laman web...oprah cakap www.thesecrets.tv
tp aku xdpt pun...sesape yg rajin carikanlah ek..nti kite share same2...

3 comments:

alifah@along said...
This comment has been removed by the author.
alifah@along said...

ni..an aku carikan utkmu...
kalu mu beli buku or cd, nanti aku nak burn..hahhaha
http://thesecret.tv/news_from_the_secret.html

ciPuding_7 said...

nak free saje along neh..