Tuesday, July 17, 2007

mencari kerja....

ermmm...bukan tmpat kerja baru yg aku cari...
tapi aku mencari kerja yg nak dibuat ngan blog nie...
pagi2 smpai opis dah sibuk ngan blog hehehe
aku baru tuka background...same cam sifu ku cipuding7...tp xla hebat cam die...
dia taiko maaaa...
jemput minum kawan2...
kt sini pg2 kul 9.30 and 2.30 ada org anta minuman..
xyah buat sendiri dah cam kat *sana dulu hehehe...
lunch nti ada org anta makanan lak..(yg ni aku reka citer) ;P
hehehe...
arini bos aku mr.chee xde...cuti..
merdeka lah pekerja2 die... :D
aku duk dekat ngan budak2 P2X (penang 2nd cross)..
diaorg ni bnyk mainla...hehehe
sebenarnye aku dengki...
diorg leh sembang2...aku ni dah busuk mulut x becakap............
nasib baik ada internet...
aku tgh ym ngan noma....isok dia nak g johor..outstation...
aku melihat sekeliling....
sume org wat keje...aku?sibuk gak...hehehe
nti aku smbung baliklah...

No comments: