Friday, September 19, 2014

Doa

~Doa yang baik untuk dibaca sebelum tidur...
Mudah untuk berkata2...tp amat payah jika ingin dibuat dengan hati...betapa kerasnye hati ini...

Dengan Allah kau merayu di ampunkan dosa2...semudah itu je kan...tapi kau pun x boleh nk maafkan org huhuhu

Kau nak anak yg lembut hatinye...tp hati kau keras huhuhu

Ada 1 cite hitam yg aku tak boleh lg nak lupakan...masa tu aku form 2...ada kes kecurian...dalam masa duk siasat sape pencurinye,ada sesi soal jawab antara ahli bilik yg dicuri tu dgn pelajar sesi petang...dipendekkan cite ntah mcmane,aku di attack dgn soalan2 yg seolah2 yg mencuri...menangis la member...kata muka pecah rumah tp dlm hati ada taman...huhuhu

Org yg beriya attack aku tu nama dia kak pah...dia buat aku smpai aku rs aku kena mengaku jgk aku yg mencuri padahal aku tak curi...gile sedih masa tu...malu toksah ckp la kan...sbb dlm bilik tu ramai org...mgkin ada yg rs mmg aku yg mencuri...

Lepas dh dpt siape pencurinye...akak tu just ckp 'sori ye psl hari tu'...serius aku x dpt nk maafkan dia lg...puas dh pujuk hati aku ni huhuhu
Sampai ada setan yg ckp...salah org lain,ko maafkanlah...yg dgn kak pah ni xyah maafkan,biar dia cari ko kt akhirat nti...(sungguh setan punye setan)...

mcm la aku xde salah ngan org lain kan...mcm la aku x harapkan org akan maafkan aku wpun aku x mintak maaf dgn org tu directly...huhu

Kerasnye duhai hati...

No comments: