Wednesday, June 6, 2012

makcik cleaner

Sapa la suka jd org yg kurang hajar kan...xde kan kan...ke ada org bangga jd org yg kurang ajar?

Kisah pasal makcik cleaner opis aku...

Dia ni klau menyapu kt opis mmg kita boleh sport kt mane lokasi dia sedang menyapu...

Sbb dia akan sertakan dgn bunyi 'ketung ketang ketung ketang'

Hasil pelanggaran penyapu dgn dinding la,mesin fotostat la dll


Klau tgh meeting mmg bos akan terbehenti becakap bile dgr sound efek dr makcik ni...

2hari lepas bos xde...pg2 lg aku dh dgr dendangan dr penyapu makcik...makin bersungguh2 bunyinye...

Makin dekat makin kuat...

Last2 aku berseloroh sambil perli plus sound...

'ada mende nk marah ke makcik?bunyi mcm mengamuk je?' haaaa kan dh dpt sebijik...

Makcik tu jwb 'eh xde laaa...ni byk sgt semut ni...dh penyapu ni nk kena mende lain...gone pulok'

'oooo ingtkan nk mengamuk...bunyi ketung ketang ketung ketang...jgn kerana semut kelambu dibakar' kahkahkah sambil gelak2 di buat...

'ehh dh berambi dh ni...dh nk jd jgk bunyi gitu...'

Byk alasankan makcik ni...last aku punye ayat 'klau berambi(berhati2) x bunyi mcm tu...'


Isoknye dia nyapu menyapu bunyi yg sama jgk...makin kuat lg ada kot...

Pastu boleh plak dia sound aku blk...

'bukan nk mengamuk...dh tua2 ni xkan la nk mengamuk2,klau muda kot laa'

Ada kot dia bahas word mangamuk tu 5 kali...

Panasssss je telinga aku dgr...

Aku sound lg skali...'masalahnye bunyi tu mengganggu ketenteraman'


Gasak ko la makcik...org tegur ko xnak dgr...sok2 klau glass kt opis ni ada yg retak sbb ko hentak ngan penyapu ko tu,aku nk bantai gelak je...


Harini pagiiiii lg, sesampai aku kt tmpt duduk dia dh siap sapu area kitaorg...

Dan aku x dgr plak bunyi ketung ketang ketung ketang tu

Bole pulak ko menyapu tanpa sound efek kan...

Adehhhh....


Makcik ni kitaorg dh notis cara dia buat keje...

Klau dia sapu 1 tempat tu,sume barang2 akan beralih dr tmpt asal...makna kata asbol jela...

Ikut suka hati dia nk letak mende tu kt mana bersesuaian dgn cara dia nk menyapu


Klau nk menyapu bwh meja org...dia main jolok je...lantak la kaki ko kena penyapu ke mop ke...

Kita plak yg kena alert bile masa dia nk jolok...

Dia buat muka xde efek je klau kena kaki org...


Surau dh hari2 guna,mmg la kena bersihkan...

Ini x...surau ada kotor,ada kesan tapak kaki...dia mula la membebel...

Abih mende gunenye bos amik cleaner kan...

Alahai dunia...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: