Monday, December 5, 2011

mencari cinta tersorok...

bukan cinta sudah tiada...
bukan cinta semakin pudar...
bukan cinta hilang mekar
ewahhh poyo2 mcm tulis novel plak

mencari cinta yg termenyorok...love ter-hiding hehe
bila aku duk kt sebelah en.suami...kadang2 hati aku berkata...inilah lelaki yg aku cinta,rindu,sayang gila suatu kita dulu...eh nape ada 'dulu' plak...
dulu bile hanto msg,tgu 2min x balas pun dh call tnye nape x balas msg haha
skang...msg kul 10pg,kul 12tghari baru baca kikikiki
tp skang pun aku sayang dia weyyy...cinta sepenuh jiwa...rindu sepanjang masa...

so,ape bezanye dulu dan sekarang?
dulu selalu ada ayat power dihantar melalui h.phone
like 'i love u syg' 'i miss u so much' n bla bla bla
skang ayat dlm msg 'b lambat lg ke nk blk?' 'nti sblm balik tlg beli telo' hehe
beza kan??
tapi ayat skang tu tak membawa makne tak cinta kannnn...cume lebih kpd tanggungjawab...
byk mende nk kena pikir...
nk masak,nak mandikan anak,nk basuh berak anak,nak basuh botol anak,nak jemur baju,nk lipat baju bla bla bla smpai tak sempat nk mesej I LOVE U kt suami haha
dan suami juga x hanta msg mcm tu kt isteri...kenapa?sila jwb wahai kaum suami hahaha
tp don't worry sayang..i know u'r very the busy hehe nasib baik sempat pikir nak makan...

inilah cinta yg termenyorok...bukan saja2 sorok...tp dia tersorok...bukan aku yg suruh dia tersorok...tp secara nyorok2 dia tersorok kahkahkahkah apa2 sorok je lah...

I LOVE U b...forever!

>irfaan buka album kawen ibu n ayah dia...dia nmpk gamba ibu kiss ayah...dia ckp 'taknak...taknak...taknak...' hahaha itu budak sgt kuat jeles,pantang tgk ibu&ayah dia berkepit...

No comments: