Tuesday, November 15, 2011

ada sesuatu...

ada sesuatu ingin kukatakan
ku harap engkau....asalnye nk nyanyi tp dh lupa lirik...
rindunye kpd engkau wahai blog...

rasa mcm nk tulis,rasa mcm xnak...
4/10/2011 yg lalu...aku pergi interview...
dia ckp akan bg result next week...
ku tunggu ku tunggu tidak ada jawapan...
11/11/11 aku tepon org yg interview aku tu...
dapat ke idok??...jawapannye adalah dapat hehehe lalalalala

tak sangka aku akan membina kerjaya aku di temerloh bandar ikan patin hehe tempat aku membesar dgn mkn burger ajis,kfc sekali sekala,mee goreng basah,nasi ayam,abc gerai kt benteng tepi sungai...
tak sangka dan tak penah duga...

alhamdulillah...syukur ya Allah...
atas rezeki yg kau beri...

kini sedang menunggu offer letter...
nk jdkan cite company tu nk pindah opis...
so,dia suh aku tunggu smpai opisnye yg baru itu dh beroperasi baru aku masuk...
ape2 je la bos...janji ko amik aku keje...
kemungkinannye akan mula bekerja pada pertengahan disember ini...

pray all the best for me fren...setelah 500 lebih hari aku tak bekerjaya...wehuuuu

5 comments:

~ini an~ said...

silap..interview pd 04/11/11

alifah@along said...

hohohjoho....bestnyer diaaaaaa.....ini yg duk sorokkkk sgt ni ek...slmt berkerja la weih makcik

Mrs. Bee said...

Owh aku ingt ko interview kt kuantan an..kalo tak bole g ngulor sama2..kehkeh

apapun all the best..slamat mengadap bq kembali! ;)

~ini an~ said...

x sabo nk tekan calculator hehe

Puteri Ogy said...

WAAAA...welkam back saim...selamat bekoje..