Saturday, August 6, 2011

update!update!update!

ntah ape la penyakitnye payah betol nk upload gambo...tensi3
belog,jgnla dikau merajuk hati dgnku
tak update bukan tak sayang ye belog
pahamilah keadaan tuanmu yg perjalanan hidupnye sudah jauh berbeza dr dulu...
tuanmu ini pun belom pasti samada betul2 redho atau tak huhuhu

lama x update pasal tuan putera beta kan
dh setahun 7bln pun dia...
dah pandai macam2...dan yg paling pandai buat ibu jd maraaaahhhh!!!!auuuummmm...terus jd harimau jadian...

dh pandai sebut ayah,bubu(ibu),nenek,memilk(milk),nak,nanak...
be cam...babeca...beta betatuuu...sambil ramas2 mulut org sbb xleh nk follow ape yg org suh dia sebut hahaha
sgt2 berusaha nk ckp kt org,nk bg org paham apa yg dia cube dia nk smpaikan tp apakan daya...u study kt jerman,ini mesia sayang...ibu don't understand...main agak2 je...
bila dia kena gigit semut dia ckp 'bak bak bak'=nk ubat :)

anak teruna i ni mahal senyuman kpd org yg dia tak kenal tp duk pggl2 nama dia...agaknye dia pelik,apsal org tu tahu nama i,i x kenal pun dia...
tp cube kt salegirl jakel,kamdar,kedai bata...bukan main mesra...
so,klau jumpe dia...buat2 xkenal je...sengih2 dulu dr jauh...xlama dia yg muka tak malu sengih2 kt korang smule...

dh ibu x cukup masa...tgk gamba jela tgk aktiviti irfaan...

saya di taman menan

transformers tgk saya...bole tido plak dia org ajak bersosial tgk wyg

saya suka laut...

hoooreyyy...

ibu jauh lebih besar dr saya..of kos la nak oiii...

saya selalu jd mangsa...

saya suka menjerit2,suka campak2 barang,suka jahanamkan mainan,suka sepah2kan barang...
bila ibu mengeluh kt aunty pid...terlebih ape ntah anak aku ni...
dgn selamba aunty pid jawab 'terlebih ikut ibu'....nice!!!
mmg anak aku lgsung tak ikut perangai bapak ea...ikut perangai sapo laie??



1 comment:

sang mentos said...

budak kecik ni byk act woooo ngan org.....

geram jek aku nk picit2 pipi dia...