Friday, February 6, 2009

Sungai Nil dan Mesir itu jodoh?

menjelang kurang lagi sebulan aku nak dikahwinkan dgn buah hatiku...hati dan perasaan aku semakin tak tentu hala ewaaaahhhhh bercampur aduk macam ABC coklat seksyen 2 shah alam :P...

happy,seronot,terharu,gelisah,gundah gulana,risau,berdebar2,excited dan lain-lain yg berkaitan dgn perasaan...

tp yg selalu bermain difikiran aku adalah...'ini dia rupenye jodoh utk aku...'..InsyaAllah,kalau Dia panjangkan umur aku n dia...kahwinla kitaorg bulan 3 nih...

JODOH...menarikkan word ni...yg belom jumpe sibuk mencari,yang dh jumpe sibuk cari yg lain ke?hehehe...

jodoh aku tak jauh pun rupenye...aku dh 1 sekolah ngan dia dari tadika lg...satu sekolah rendah,kelas bersebelahan n ada sekali time darjah 4 aku dan dia 1 kelas...bile naik sekolah menengah masing2 ngan haluan masing2...macam tak pernah terserempak pun walaupun 1 kampung....

time diploma adalah skali aku terserempak ngan dia...dalam hati aku ckp 'dah hensem kawan aku sorang ni' hehehe (serius b...ayg bukan wat cite)...dulu dia bulat n tak la tinggi sgt hehehe tp time aku terserempak ngan dia,dia dh tinggi n kurus siap ada janggut lg...tu yg mahal tu...hehe..

time diploma gak dia ada datang raya umah aku ngan x-cinta monyet aku time sekolah rendah(kecik2 dh gatai..nk wat camno)...itu 1st time kot aku borak2 ngan dia lame2...dia cakap kt aku 'dia ni cakap macam cikgu'...dan raya2 yg berikutnye dia dh rajin ikut kawan2 datang raya umah aku...time tu aku siap panggil dia nama penuh lg...'nuril azwa'...nasib baik tak siap ngan bin...

tahun 2003, kenkawan sekolah rendah rancang nk buat reunion...dan dari situ la aku bertemu JODOH ku...InsyaAllah...doakan kami selamat ya..Amin..

4 comments:

13may said...

moga dipermudahkan urusan dan berbahagia selalu...

take care :)

ciPuding_7 said...

ayat 13 may macam keciwa ja.. hahahaha...

bila aku nak kawen nanti aku buat entry gini gak la.. tp pasangan aku tu takkan baca blog aku sbb dia bkn peng'IT' org nya.. bleh la aku kutuk2 sket..

hahahaha..
(astaghfirullah..)

~ini an~ said...

13may:tq...jemput dtg makan nasi minyak kt temerloh...

ciPuding_7:hehehe kutuk sblm kahwin xpe...tp dh khwin lg takpe hehe kata teman jiwa raga...nti buat entry gini ek...nk gak tahu cite CINTA'biarlah rahsia ni' hehe

en_me said...

sonoknyerr nak kawenn tewww.. salamms dr me dikejauhannns..