Wednesday, July 9, 2008

aku VS sangap...

dulu time aku sekolah teknik, ada sorang budak laki tu di panggil SANGAP...tp aku bukan la nk cite pasal budak nama sangap tu...tp aku nk cite kesangapan aku setelah pc kt opis buat hal...dan aku xleh nk connect internet...connect(#@*!!) betulla...ni nk update blog pun tumpang pc org...

ni muka org sangap...hahaha...tp nasib baik aku ada peneman
tadaaaaa....jgn pandang belakang...ape tu?
hai!!i ikan...i 'mon'...yg tunjuk bontot tu 'tel'
we all la yg teman tuan we all yg montel tu...hihihi

we all ni jd mata2 bos tuan kami...mmg dia x wat keje la,dia siap leh jahit manik kt baju baru dia kt opis...hahaha

bile ada masa terluang we all dating la kt tepi2 batu...

coral tu tipu la...tuan we all tmpal je kt blakang akuarium tu..ingat we all x tahu ker?

alaaa..baru nk wat projek...dh tuan aku tgkap gambar...malu lah!!

7 comments:

alifah@along said...

an..muka dah mcm ikang..kelakar iler!!!

Diana Ishak said...

jap jap...ko teknik mana dulu? umur ko berapa skang?

aku trauma bila dengar perkataan 'budak teknik'..
cepat cakap!

ciPuding_7 said...

giler montel ikan ko.. cam tuan dier dah. hahahaha..

aku baru permulaan je ni. bila dah ada kemajuan sket, baru leh ternak ikan gapi ke.. ikan mas dibawak belayar ke.. ikan kembung ke.. untuk eksport plak..

Cikpid said...

ko cam adik beradik laa an ngan ikan tu..hahahha...

biar aku jwpkan utk kak green apple tu..

AN ni budak teknik bentong..kan an??

umur die baru 26 thn..kan an??

~ini an~ said...

along:nti ko tgk muka aku lg skali cam ikan patin lak hehe

green apple:pid dh tlg jwbkan

cipuding:meh join aku ternak ikan patin lak nak?

pid:ni adik beradik terpisah di laut dan di darat dari azali namanye...

13may said...

keh keh keh

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

sabo2.. hehhe hehe


xde kje la tuh wat dialog pasal ikang plakss.. hehe