Wednesday, August 1, 2007

errmmmm....

arini xde keje sgt...edit2 jer...
bile duk saje mulalah bosan...
terus aku teringat msg yg aku dapat dari dzu...
dia ckp dia dh nak betunang 23hb nih...
gembira utk dia tp nape aku cam sedih...he3
mesej2 ngan kwn2 yg lain rupe2nye wa2 n along duk rasa cam diaorg anak dara x laku lak....
hehehe bunyi cam kelakar tp aku pun ada rs cm tu..tak laku2 lagi..hahaha
xlah..bukanla sedih sgt...tp makin hari kita akan makin rasa sunyi sebab kawan2 kita dah mula wat haluan masing2...
dah membina keluarga sendiri...
teringin sgt nak ke arah itu...
tp masih ada lg halangan yg belum dpt dtempuhi...
so,kenala sabar...sabar bnyk2...
sabtu lps (28/7) member aku time sekolah rendah dulu khwin...
aku attend majlis dia dari a - z..
dia betunang,akad nikah n besanding...
aku sentiasa di sisi dia...
tersenyum jerrr...
membayangkan..alangkah bahagianye klau di saat itu aku yg khwin
hahahaha koya....
mula2 tunang, pastu akad nikah...yg rs cam sejuk jer,husband dia solat sunat dulu sebelum batalkan air sembahyang...tgk husband dia baca bismillah n baru cium dahi member aku...
syahdu lak aku tgk...mmmm...
akan tiba masa nye aku lak...hahahaha insyaAllah....
doakan ye...daaa...

1 comment:

ciPuding_7 said...

aku pon cam tak laku je ni... hehehehe...